welkam


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, September 5, 2010

Permulaan yang baik????

Assalamualaikum..ni la kali pertama aku berjaya melaksanakan keja aku yang da berzaman org lain ada..hahaha..blog sendiri..malu???ada la gak..but at least, i'm try.right??sumer ni sebab keja yang terlebih xder.jadi wujud la blog aku sndiri.selain fb,twitter,tagged aku da ader teratak aku sndiri.tmpat aku.aku yang berkuasa.hahaha..gela kuasa???oh nooooooooooo!!!ok la..aku baru merangkak nak knl blogspot ni.but aku akan kejar bnda yg da lapuk dek zaman ni..hahahha...ok..c u olls next time ngan cte yang lebih menarik k..untuk sumer yang mengenali diri nie n yg x knl serta yg buat2 x knl..aku ucapkan SALAM LEBARAN n mohon maaf andai terkasar bahasa terguris perasaan..sesungguhnya aku hnya la mkluk TUHAN yang byk kekurangan dan mengharapkan teguran yang ikhlas untuk aku baiki diri aku yang x sedar2 diri lagi ni..wakaka..ok la...setakat ni dulu coretan pertama aku.ada masa aku akan update teratak aku ni spya lebih gempak daripda biasa..hahaha..ok..salam perkenalaan untuk sumer..daaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment