welkam


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, November 15, 2010

Result oh result.......??????

Result ooo result...???? Adoy pening + ketar sendi aku bla aku ingat result final exam yg bkal kua. Dapat ka aku AKJ??? Repeat ka aku untuk tahun akhir ni?? Macam2 dalam pale. Apa yang terbaik aku da lakukan. Result untuk sem ni blh check pada 26haribulan ni. adoy.....

Tadi bla online facebook aku tgok post Penasihat Akademik aku yg ada student kelas aku repeat paper.. dan yang paling buat aku ketar habis urat sendi hanya 4 orang jak yang rerima AKJ sem ni.. YA ALLAH..AKU BERHARAP AKU DALAM KALANGAN 4 ORANG 2.. aku da usaha yang terbaik untuk sem ni..tapi kalu bukan lagi rezeki aku untuk merasai kejayaan sem ni, aku terima ngan hati yg terbuka.

mungkin bukan masa aku ag dan aku perlu usaha dengan lebih kuat ag untuk last sem aku nanti. Bak kata pensyarah aku, ni baru diploma..aku nak smbung pengajian aku ni. Bla makin tinggi belajar makin banyak cabarannya.. Jadi aku kena kuat dan bersedia dari skunk. Aku hanya mampu berdoa untuk dapat yang tebaik sem ni dan sem depan.

Ermm...ok la..aku doakan yang terbaik untuk diri aku dan yang lain. Pada yang berjaya, tahniah aku ucapkan..Ok...Chau dulu...salam...

No comments:

Post a Comment