welkam


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, April 24, 2012

Pelukis Terhebatkah???

Fuhh.. Boleh tahan berhabuk debu blog aku ni. Hahaha. Dah lama tak update kan?? sebenarnya tak ada cerita yang menarik untuk aku kongsikan. Tiada warna yang sesuai yang nak aku lakarkan pada kertas kehidupan aku. Apa saja yang terjadi aku cuba untuk terima seadanya.

Macam mana hari ni rasa nak update ek?? Tu rasa yang aku dah lama pendamkan. Mungkin hari ni aku cuba padankan warna yang padan pad lukisan kehidupan aku. Aku bukanlah pelukis yang hebat sebenarnya. Lukisan kehidupan aku bertali aruskan takdir yang ditentukan Illahi. Aku cuba 'cantikkan' lukisan itu sahaja.

Aku tak mampu sebetulnya untuk terus membenarkan jari aku menggigit papan kekunci laptop aku ni. kerna, ini adalah hidup aku. Setiap seorang dari kita ditakdirkan untuk menjadi pelukis, dan kitalah pelukis terhebat dalam kehidupan peribadi kita. Cubalah.. Korang akan rasa apa yang aku rasa.



++ Aku tak atahu apa yang aku taip. Taip berdasarkan logiknya akal aku. Sebab disitulah titik mula dan noktahnya kita sebagai pelukis. Anda faham?? Alhamdulillah... Jika tidak, tepuk dada tanya hati masing-masing. Apa yang kamu impikan dalam hidup kamu dan lakarlah ia. Jadilah pelukis terhebat untuk kehidupan sendiri. :) ++

No comments:

Post a Comment