welkam


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, March 19, 2013

Sebelum.....

Hadap PC.. Rabak otakku tika ini.. Melihat aku disebalik limbasan cahaya pada skrin PC aku sendiri.. Ooo.. Ini diri aku sekarang.. Terbentuk satu sifat lain dari kelainan yang pernah tertanam dalam diri aku.. Apa itu??

 Sifat dan perangai..

Aku sebelum Jingga.. hitam mungkin.. Belek semula diari yang pernah jadi tatapan semua.. Jauhnya aku sekarang.. Pengalaman mengubahku..

Dasarnya nampak cetek.. Luarannya tampak sempurna.. Percayalah hatinya rabak dan berdarah lencun.. Jangan tertipu..

Aku hari ini?? Mungkin esok aku perlu menatap buat sejuta kalinya aku di cermin.. Tanya aku siapa aku...

Jauhnya aku berlari dan mendaki.. Gayat dengan masalah yang tak pernah dijemput.. Aku redha.. Ini bekalanku.. Aku terima..

Aku sebelum jingga.. Aku sebelum hadirnya pelangi indah.. Aku sebelum..........

Mungkin aku selepas sebelum ini...


Selasa , 10.55am



3 comments: