welkam


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, February 6, 2012

Kepenatan Menggila

Dah berapa hari tak update blog ni kan. Ni semua sebab kepenatan lepas balik dari keja. Keja sampai pukul 7, so malam semestinya waktu untuk aku rehatkan badan dan minda yang dah kepenatan bila seharian digunakan tanpa henti.

Kerja punya kerja ni untuk aku dapatkan pengalaman walaupun hakikat sebenar aku paling tak suka mengira dan angka ni. Walaupun juga aku sememangnya aku aliran akaun time sekolah molah dulu. Tapi dah lama aku tinggal so nak kena refresh semua tu balik dan belajar balik!! Oh noooo!!!

Disebabkan kepenatan bekerja jugak la masa untuk aku luangkan bersama buku untuk meratah dan meneroka setiap inci perkataan jugak terbatas. Mungkin awal-awal memang inilah tindak balas refleksnya. Bila aku dah biasa dengan semua ni, insyaAllah penat dan lelah ni dapat dikurangkan.

Okey la. Mau out dulu, InsyaAllah seterusnya entri akan menyusul kemudian.

Walallahualam.. Salam

No comments:

Post a Comment