welkam


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, March 6, 2012

Khayalan Jelmaan

Waktu dan ketika.. Saat dan masanya aku menaip entri kali ni, sejujurnya lahir dari hati, aku sangat SERABUT. Tak dapat aku menulis sejak beberapa minggu ni. Bila masa pen dan kertas di tangan, siap sedia untuk memulakan alunan bahasa yang sempurna, terbatas segalanya. Dammn!!

KAdang - kadang hidup ni ibarat satu permainan. Kita sedaya mungkin untuk menakluki permainan tu tapi setiap langkah dan corak kita diperhati sehingga satu ketika akhirnya satu ungkapan terpampang di skrin, GAME OVER!! Aku rasa kehidupan pun seiras acuan permainan buatan manusia. Segalanya seperti acuan daripada manusia. Hebat bukan??

Aku cuba dambakan hati dan sepenuh hati aku untuk diberikan nikmat kekuatan dan semangat yang kuat dalam aku meniti titian halus kehidupan. Segalanya tersedia untuk aku. Cuma jalannya yang perlu aku pilih. Siapa aku untuk masa depan?? Siapa aku pada aku?? Itu persoalan tepat untuk aku sendiri bila masa aku sendiri tidak punya jawapan yang tepat.

+ Maaf. Bila keadaan tidak mengizinkan.. Akal tidak dapat berfungsi dengan jayanya. Tersekat dengan seribu jalinan kehidupan yang tidak punya kesudahan. Segalanya tunggang langgang,, Porak peranda...

Wallahualam... Wsalam...

No comments:

Post a Comment