welkam


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, February 13, 2011

Kisah Silam Part 1

salam sume... Nape kali ni ila berminat nak cte perjalanan hidup ila kat dungun sapanjang 3 taun memegang status rakyat dungun yang indah ni.Disebabkan ila da taun akhir kat cni dan brape bulan ag ila akan melucutkan gelaran sebagai rakyat dungun, ase yang menebal dalam diri ni nak kongsi perjalanan hidup ila kat cni kat teratak ni. Bia la xder orang nak baca pon tapi ase nak lepasakan apa yang terpendam orang tua cakap.

Part 1 ni ila nak kongsi masa mula2 ila sampai kat salah satu daerah negeri terengganu ni..Dungun???? Masa mula2 dapat tau sambung study kat sini, aku ingatkan dungun ni macam bandar KB. Tapi bila da sampai..hahaha..PEKAN KOBOI!!! tapi istimewanya dungun ni paling ketara dekat sangat ngan pantai.. ayooo... bez yang amat..suka p lepak kat sana time tension..haha.

Ok..berbalik pada cte ila tadi, masa sem 1, sem paling banyak main. Kadang bila ingatkan balik macam kena kejutan budaya. hah??kejutan budaya..lebih n x kurang la. Sume benda aku x ambik pusing sangat. Termasuklah study aku. Macam x study. Maybe terbawak2 cara kat sekolah dulu. Tapi bla dekat dengan final exam.mula la speed gear 15.haha. By the way, aku bersyukur sebab ada rumet yang prihatin dengan keadaan aku. Walaupun pointer sem 1 aku memang agak2 teruk tapi aku lulus sume paper.

Pape pon, sem 1 paling enjoy. Walaupon bermacam dugaan ynag datang sampai terpaksa bercuti selama 2 minggu daripada study aku, tapi sume ni mengajar aku la. Sape kawan, sape lawan, Time kita susah sape yang sentiasa di sisi ila. Sape yang tinggal ila macam budak xder arah tujuan. heheh

Okla, part 2 akan menyusul akan datang. Dengan citer yang lebih menarik. Insya Allah..Ok,, Ila chow dulu, Juoma lagi di post akan datang, Luv u olls..Salam.....

No comments:

Post a Comment