welkam


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, September 28, 2011

Pertemuan..Perpisahan...

Salam sume... Minggu yang penuh dengan pelbagai rasa dan perisa. Mcm semalam gak,aku terpaksa berdepan dgn hari yang mencabar perasaan aku as manusia biasa yang lemah dengan perasaan sendiri. Percayalah,Tuhan meletakkan aku dilandasan yang aku sendiri x penah terpikir utk berada di landasan seperti sekarang.. Yer aku masih dengan perasaan sebak dan terkilan bila mana aku dapat jumpa sahabat2 aku yang menjadi keluarga aku sepanjang aku bergelar seorang pelajar IPTA.. Pelbagai onak dan duri ditempuhi. Adat berkawan..pergi dan datang bila mna kita memerlukan.

Aku terpaksa terima sumer ni.. Jujur aku katakan aku x kuat untuk jumpa kawan2 kelas merangkap housemate2 aku sepanjang aku di sini. Tapi perasaan tu aku simpan di lubuk hati aku paling dalam bila kawan aku beria2 utk jumpa ngan aku. Aku mmg x sanggup tapi demi persahabatan kami sumer,diri ini ku gagahkan jua..

Tepat jam 5 tadi,perasaan sebak menusuk di hati bila aku bersalaman ngan setiap dari mereka yang melihat jatuh bangun,ketawa nangis aku sepanjang menjadi kawan aku. Aku tahu mereka tau perasaan aku bila salam mereka ku sambut,tangan mereka ku jabat.. nyaris2 tertumpah airmata bila melihat setiap seorang dari mereka. Setiap dari mereka hadiahkan aku pelukan semangat seorang teman utk aku. Aku tahu mereka sentiasa berada disampingku di saat aku ase keseorangan.

Syukur ku panjatkan buat MAHA ESA sebab aku di kelilingi dengan insan yang sentiasa ada dibelakang sisi kiri dan kanan. membantu aku untuk terus melangkah melawan setiap benteng yang menjadi penghalang utk aku terus melangkah. Aku punya keluarga yang cukup memahami perasaan ku..Aku ada umi yang sentiasa memberi aku semangat supaya aku x putus asa walaupon dilubuk hatinya..hanya ALLAH yang tahu.Aku punya abah yang sentiasa inginkan anaknya dapat yang terbaik dalam hidup.aku punya kakak dan adik yang menjadikan hidupku lengkap.

TUHAN itu maha adil..bila mana aku keseorangan di sini..dia hadirkan mereka2 sebagai keluarga baruku. Sebak menguasai diri bila aku kenangkan kenangan kami di sini.. Setiap dari kami sudah memahami ragam n rentak setiap seorang. YA TUHAN...INDAHNYA ANUGERAH PERSAHABATAN YANG KAU HADIAHKAN UNTUKKU..Aku tidak pernah ase keseorangan bila di saat susah senang jatuh bangun insan yang bernama aku ini.. Aku dikelilingi dengan insan yang gagah di belakang sisi kiri dan kanan.. Menjadi tangan utk aku bangun n menjadi kaki utkku terus melangkah..

Buat umi abah kak ya n adik...terima kasih sebab sentiasa memahami perasaan ila..Menjadi pelengkap pada kelemahan ila.. Menjadi yang terbaik dalam hidup ila.. Sentiasa inginkan ila dapat yang terbaik dalam hidup ila.

Buat teman2 yang sentiasa ada di saat susah dan senang..Alhana,shakira,ekin,kinah,che yah,asma,zue,aisha,tinie,wani,shila,..terima kasih kerana persahabatan yang terjalin nie.Semoga ukhwah yang kita bina menjadi anugerah yang terindah dalam hidup..Setiap seorang dari kalian sume adalah yang terbaik yang ada dalam hidup ila...

p/s: tanganku menggigil di saat aku menghabiskan coretan kali ni..pasaan ku sayu di saat aku menghbiskan ayat coretan ni..Airmata ku akhirnya tertumpah dikala aku ingatkan keindahan kenangan persahabatan kami...AKU rindukan saat kami sume bergelar pelajar PSMZA...TERIMA KASIH YA ALLAH ATAS PERKENALAN YANG ENGKAU ANUGERAH DALAM HIDUP KAMI...

No comments:

Post a Comment