welkam


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, April 16, 2011

Apa Kes niE..

Salam sume.. Boring tahap maksima da aku skunk. Iya la FACEBOOK aku da deactive da dan dalam berkira nak delete. Tapi bila aku cakap kat adik pompuan aku a.k.a 'musuh sejati' aku dia cakap' kalu cyg dia kena aktif balik'..wahaha. Tapi dia x paksa pon. Dia memahami kot tapi x tau la betol ker x.. Al-kisahnya lak, aku gtau kawan paling rapat ngan aku. Tempat aku luah masalah, tempat aku lepas geram, lepas amarah, tempat aku nangis, tempat aku suka. Bak kata simplenya tempat aku luah segalanya la. Aku kol gtau dia, sebab dia tahu apa yang ada dalam hati aku sebenarnya buat masa ni, tau dia buat apa?? Berbakul2 dia bebel kat aku. Da la laju dia cakap. Tapi buat2 paham la aku niE. Wahaha.

Da selesai aku sembang ngan dia, ngah mesej ngan 'musuh sejati' aku ni tetiba adik lagi sorang ni mesej tanya aku ' kak ila nape deactive fb. majuk ngan dia ka?'. Aishhh.. Aku nak majok x la kot, cuma nak bawak hati yang da sarat nak kena jaga hati sumer orang. Biar la dulu. Sedihnya aku ngan ayat adik aku yang sorang niE. X sebak cm ner aku kalu ayat last dia ' kak ila ada sorang ni jak. Xder da yang lain'. Wahhh.. Ase disayangi. Hehe. Tapi bagi akak masa yer. Akak x terasa or merajuk ngan sape2 p0n tapi keadaan memaksa. Baik akak undur diri dari bawak masalah pada orang kan. Huhu.

Yang lagi sorang ni plak, terlebih suka bila aku cakap kat dia aku da deactive fb aku. Dia ciap tambah ag, 'saya ag suka kalu awak xder fb. Lega sikit hati saya'.2 la dia. Jenis xder pasaan sangat tapi aku ase disayangi bila ngan dia. Wahaha. Dia tahu ambik hati aku walaupun aku marah dia. tapi marah bersebab la. Kadang2 jak mudah naik angin. Hehe. Bak kata dia 'ishh..manja tol la.. Marah cket da tarik muka da. Merajuk la..' Sape suh dia marah aku kan. Hehe. Padan muka tapi x penah la gado sampai berjam2 or berhari2. Berminggu2 lagi la x. 5 Minit pon x campai kot. Dia jenis cepat marah tapi mudah Cool. sebab 2 aku ehem2 dia. Wahaha... Tapi jenis dia x leh la lambat cket balas mesej dia. mesti miskol or tanya sampai la dapat jawapn yang sepatutnya. Aishh..2 la yang geram gak kadang2 ngan dia.

Ermm.. sebenarnya x der pape nak taip. jadi taip la kejadian yang berlaku dalam idup aku semalam. Pada kawan baik ku, FATIN AMEERAH BT MOHD YUSRI, udah2 la bebelnya. Aishh..X tahan tol telinga saya dengar awak bebel. Mesti adik awak yang suh bebel kat saya kan. hehehe. Pada 'awak', suka la awak skunk yer. Sory yer x dapat jumpa awak saya balik kali niE. T ada masa kita kua k. Awak pon nak kenal sgt kawan baik saya 2 kan. T saya kenalkan k.

Ok la, aku chow dulu. nak layan twitter n tagged jak skunk. hehehe. Salam 1 Malaysia..hehe..YEEEEEHAAAAAAAAAA....SALAM SUME..DAAA..LAYANNNN

No comments:

Post a Comment