welkam


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, April 15, 2011

Aku p0n tak tahu..!!

Salam sumer.. Aishh..Aku pon x tahu?? Memang aku x tau a.k.a x paham dengan perangai manusia yang suka cari pasal sedangkan benda tu x der la siyes tahap perlukan kita pikir. Tapi niE la lumrah manusia.. Xder masalah tapi sengaja cari masalah. Aku p0n x paham la dengan sikap terlampau kebudak-budakan manusia niE. Dengan yang pangkat adik p0n boleh lagi nak cari pasal. Aishh..Cari la yang umur sebaya ke, Yang sama jantina ke. X malu ke ngan pompuan pon nak gaduh. Be gentleman ok. Aku ni bukan la nak sibuk sal manusia niE tapi kalu da 1 tahap aku ase dia memang da melampau, apa ke jadah aku nak diamkan jak. Aku ni bukan jenis nak ambik tau sal orang melainkan orang tu betul2 dan tersangat la rapat ngan aku. Boleh la gak ase nak menyibuk.

Nak jadikan cter, ada la peristiwa ni aku ngan dia x bertegur sapa. Tapi dia jak la yang x tegur aku, aku nak tegur lebih2 p0n paham2 la.. Kalu da nampak sangat muka 2 menyampah tahap gaban kat aku, x der ke jadah aku nak g sengih2 mcm kerang busuk kat dia. Da dia x tegur aku, diamkan jak la kan. Bukan dia jak ada pasaan. Aku p0n. Sama la kes yang sama..Benda tersangat2 la kecik tapi diperbesarkan dengan kelakuan dan perangai yang mengalahkan budak umur 1 tahun. Kalu umur 1 tahun tu boleh la gak aku nak melayan kerenahnya. Tapi ni sama umur ngan aku. X der ke jadah aku nak melayan pangai tu. Banyak lagi aku nak kena pikir. Masalah dalam hidup aku p0n x putus2, x terhabis pikir pon berlambak. Ni nak ditambahkan lagi nag pikir keranah dia yang terlampau kebudakkan tu. MAAF LA..CARI JAK ORANG LAIN YANG BOLEH MELAYAN. but nit me!! Enough!!

Kejadian semalam buat aku geran thap maksima la kat dia. Selama ni aku diankan jak la apa pon pangai dia. Bukan niat aku nak masuk sebelah orang luar tapi sebab aku tahu cter ebenar dan aku paham pangai orang laur tu. Nama jak orang luar tapi da mcm adik aku sendiri da. Mana x melentingnya aku. Da budak tu x kaco iudup kau, jangan la menyemakkan kepala tu nak timbulkan masalah yang sedia ada. Selesai cara baik x leh ker. kalu budak tu pon tahu pikir, x kan la ko x leh nak pikr..Aishh..Aku memang marah la..

Cukup2 la menambahkan masalah pada diri sendiri. Budak 2 x der buat slah pape pon. Dia cri gado pon ngan kakak dia hok ni sore jah. Aishh..!! Yang lain tu jgn la masuk campur. Disebabkan tu aku ambik keputusan untuk berehat dari FACEBOOK.. Bia la.Ase bersalah menguasai diri sgt2 semalm tahap aku nangis. Da lama da ase x nangis sebab org ni. Tapi semalam dalam sejarah.

Pada adikku sabar la. Maybe ni pengajaran untuk adik handle perangai manusia yang mungkin x penah terlintas di pikiran. Da nama pon manusia bermcm ragam.. Pada orang tu, udah2 la menambahkan masalah dan kusutkan lagi keadaan yang sememangnya da kusut ni. Masing2 da besar, jadi buat la pangai orang dewasa.

p/s: bila aku da geram begini la... Da lama x ase geram gnie.Menyusahkan hidup tol..Aishhhh..!!!!!!!

No comments:

Post a Comment