welkam


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, April 23, 2011

Menghitung Hari.......Suka Tapi Sedih.!!

Salam sumer. Fuh!! 2 paper da lepas. Tinggal lagi 1 paper untuk web programming isnin niE. Sume cakap soalan sem ni paling susah. Bayangkan kami study soklan yang dari 6 sesi yang lps sampai la sem yang lepas. Bila sampai masa soalan yang kami styudy tu hanya keluar boleh cakap 30% sajer.. Da la full in english. Adush..nak boleh ke paham apa yang soalan nak tu ase macam nak bawak jak kamus masuk dalam dewan periksa. Bukan setakat lidah aku terbelit baca soklan tu, kepala aku pon terbelit sekali. Stuck sekejap. Harap sangat untuk paper web ni jangan la masuk yang susah sangat. Risau sangat tahap teragung da niE. Coding tu dalam tangan la masuk pon. Wajib masuk da kalu da nama pon paper web. Tapi jangan la yang susah2. Takut...

Ermm.. Dalam busy ngan final exam, aku sebenarnya menghitung hari untuk menjadi rakyat kelantan kembali. Maksudnya aku dan kawan2 hanya ada 3 hari jak lagi untuk duk sekali. terutamanya housemate2 tercayang. Sedih sangat sebab kami da lalui mcm2 bersama. Susah senang, pahit manis, kelat pon kami hadapi dan telan sama2. Sedar x sedar, da 3 tahun kami bersama dan berkawan. dari yang kami sumer tengok sombong, skunk ni kami da ibarat mcm adik beradik. Ikhlas aku cakap, sedih bila terkenangkan sumer niE. Harap kami sumer dapat grade pada masa yang sama. dapat la kami sumer kongsi gumbira kami sama2. Kali ni aku nak kenalkan sorang2 housemate2 aku.




NiE gambar kitaorang kaur sosial kat tepi pantai. Time ni lagi 2 orang x ikut. ktaorg sajer jer jejalan kat pantai. Disebabkan nak g enjoy tapi x plan awal2, ni la jadinya. Beli jak air kat kedai dpn pantai tu, kami lepak kat pntai sampai la ke ptg. Sumernya giler kamera kecuali kau..Hahaha. Pasan jak niE.



Nak tau sape kami, inilah kami. Geng DIP (Diploma In Programming). Gabungan dari Timur. Hahaha. Tapi korang memang best. Terima kasih untuk segalanya,. Aku x tau nak cakap cm ner, tapi aku sayang dorg sumer sebab dorg sumer ni sumer sempoi tapi pentingkan persahabatan bila perlu. Susah senang kami lalui sama2. Aku harap dorg x kan lupa kenangan yang sama2 x kan kita lupakan niE. Banyak yang kita lalui dalam tempoh persahabatan kita niE. Aku harap aku x nangis hari last niE. Skunk niE x der la ase sangat. Hehe.

Ok la, aku pon x tau nak taip apa lagi. Cukup la apa yang aku harapkan ukhwah kami sumer ni berkekalan sampai ble2 walaupun nati kami sumer akan bawa hlauan masing2 demi masa depan kami. Aku doakan korang sumer berjaya dalam apa jua yang korg buat nati. Hehe. Ok la.. Chow dulu..Daaaaa...YEaaaaHAaaaaaa...Salam 1 Malaysia...Salam...

No comments:

Post a Comment