welkam


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, April 18, 2011

FACEBOOK oooo Facebook.......

Salam sume.. Hahaha.. Da aku boring kaco hidup orang ngan gayut ngan adik ku a.k.a 'musuh sejati' aku, layan plak blog. Padam muka pada yang aku ganggu malam ni.Aku boring tahap xder perkataan indah da nak aku gtau orang yag aku niE boring tapi x pa la. Boring aku terubat ngan membusykan diri ngan final exam. Tapi jenis spesis x leh ngadap buku or nota 24 hours ni aku nak gak curi masa ngan layan internet. Search pape yang syok mata aku pandang kat internet niE.

Apa lagi kalu bukan Facebook kan. Masalahnya dan problemnya skunk, aku ngan kumpul segala kekuatan sampai dalam perut bumi aku korek supaya tahankan diri dari aktif balik Facebook. Ehem2 p0n macam da x kasi aktif balik tapi kalu aku aktif p0n dia x halang. Cuma katanya dia lebih suka aku x der fb. Haaa.. mau curang la tu. Hehe. Aku akan aktif balik kot Fb ni cuma bukan dalam masa terdekat ni. Kasi orang rindu aku ketat2 dulu(ada ker orang yang rindu aku. Oppss...terpasan lebih ko nabila). Pape jak la. Ada aku kisah. Kalu orang tu rindu aku secara teorinya gak aku pon rindu dia. X gitu. hehe

Da berFb x leh, aku aktif jak la ngan tagged, twitter n teratak aku ni la. Tempat aku lepas segala marah aku. sebab aku tau xder orang pon nk singgah teratak aku ni. Jadi suka hati spupu belah moyang laki aku la nak kuarkan bahasa mcmana. X der orang tahu. Tapi balik kampung kali ni lebih banyak duka dari suka. Tapi galak tetap no1 di hati ku lagi2 kalu patner gelak 2 orang yang skru kepala asyik tukar sokmo. Hehe. tapi betul do, boring tahap maksima bila x der fb ni. waaaaaaaa...... Nak aktif balik..... Tapi aku kena buat sumer ni. Nak jaga hati sumer pihak.

Nak dijadikan cter, aku bertolak dari kelantan kul 3 ptg tadi dan sampai Dungun tercinta ni dalam kul 9. Turun jak dari bas, tet..tet...(bunyi msg masuk). Aku baca la sape la yang hantar mesej kat aku time betol2 aku baru turun bas. Rupanya adik aku a.k.a 'musuh sejati' aku. Katanya ..Sis da smpai ganu ker? Wah, hebat tol adik aku yang sorang ni. Tepat masa dia mesej aku. Ase disayangi walaupon hakikatnya x pon. Huhu.. X pala. At lez sejuk gak hati. Hari semalaman aku x mesej ehem2. Padan muka dia. Pentingkan badminton tu ag. Da saya x yah la mesej awak. Awak kol pon buat2 x dengar. Betul2 terasa ni. X penah pon dia buat g2 kat aku. Biar la nak cakap aku manja p0n. Hakikatnya aku x manja langsung. Huh!!

Da sampai umah aku kol adik aku. Punya la lama sembang ngan dia sampai dua2 fon kontang kredit. Lagi ase nak tersembur fon dia dulu ngan kontang. haha. Xpa . Puas hati gak dari layan pasaan marah kat ehem2 aku tu..Aishh!!.. Ok la, nak out da ni. Penat yang amat. X rehat2 dari tadi x sampai dungun sampai la detik 3.31 pagi. mak aii.. Penat tol. Sok ada program ag. Busy tol aku. Pape pon, fokus utama tetap pada final exam.

Ok la, aku out dulu. YEeeHAAAAaaaaaa.. Salam 1 Malaysia sumer. Luv all of u.. yang sentiasa buat hidup saya kaya dengan gelak tawa. Terutama pada my UMI n my ABAH my Kak ya n my Adik. Luv them very much!! Pada sumernya juga, terutama kawanku, Fatin Ameerah sbb sentiasa layan pangai saya dari zaman sekolah sampai la skunk. Da nak masuk 6 tahun kita berkawan rapat mcm adik beradik. Pada kawan2 yang lain juga.pada Adik pmpuan aku Nur Afikah gak sebab teman akak gelak. Hehe.. Be strong ok dik. Lantak apa orang nak cakap kat kita. Asal kita tau apa yang kita buat.!!

Ok sume..chow dulu..YEeeeeeHAAAaaaa...Daaaa..Layan..

No comments:

Post a Comment