welkam


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, January 28, 2012

Keputusan

Aku pandang aje laptop ni. Apa yang aku nak post untuk entri kali ni. Nak menulis sesuatu yang baru, kosong. No idea no writing!! Tapi ada sesuatu yang mungkin aku dah jenuh perjelaskan mainan fikiran sendiri. Haha. Apa lagi untuk kali ni kan. Nothing.

Okey la. Aku cuma nak bagitahu pasal sajak pertama yang aku cuba olah mengikut bicara kata hati aku pada dasar aku memuntahkan segala idealogi yang melingkari segenap keluasan otak aku masa tu. Aku cuba untuk meluahkan segala melalui tulisan dan alhamdulillah, sajak yang telah aku lantunkan dihadapan keluarga besar aku malam tu mendapat pandangan yang positif dari semua. Thank a lot. I love my big families.

Fikir punya fikr, kira punya kira, hitung punya hitung. Aku dah buat keputusan beranikan diri untuk post sajak tu. Tapi bukanlah sekarang. InsyaAllah.. Dalam masa terdekat ni. Tunggu yer.

Walallahualam.. Salam

No comments:

Post a Comment