welkam


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, January 24, 2012

Padan Muka!!

Malam ni hajat nak post entry baru untuk blog ni. Tapi duduk punya duduk, tenung punya tenung laptop aku ni.. Perhhh!! Idea tak datang-datang beb.!! Mungkin mood atau idea untuk menaip apa-apa yang perlu pada blog ni nun jauh.

Mungkin jugak sebab banyak benda yang ada dalam otak aku sekarang. Buatkan secalit idea pun tak mampu terselit dek otak yang sedia sempit purata keluasannya cuma mampu menampung sejumlah besar jumlah kiraan keselurahan. Fikir apa yang mampu untuk aku fikir. Hehe..

Aku nak menulis pun malas. Masih lagi dalam pertimbangan untuk aku postkan puisi ciptaan pertama aku yang telah secara rasmi diperdengarkan oleh aku sendiri untuk abah aku bersaksikan keluarga besar aku. InsyaAllah kalau terbuka hati aku untuk kongsikan di blog ini, for the next entry, i'll do!! hehe

No comments:

Post a Comment